حساب متصل به کارت نامعتبر است یا دارای اشکال است
حساب متصل به کارت نامعتبر است یا دارای اشکال است را از سایت هاب گرام دریافت کنید.
خطای بانکی حساب متصل به کارت نامعتبر است
تبلیغات در جواب یاب
اخبار
سیستم امتیازدهی
دسترسی کاربران
داغ ترین سوال ها
پربازدیدترین سوال ها
کارت به کارت میخوام بکنم این اخطارو میده!
"حساب متصل به کارت نامعتبر است یا دارای اشکال است"
کسی میدونه مشکل از کجاست
۵۰ سوال درباره ملی کارت بانک ملی با پاسخ
در این مطلب به ۵۰ سوال درباره مشکلات احتمالی استفاده از ملی کارت بانک ملی پاسخ داده شده است تا در صورت احتمالا، کاربران بتوانند پاسخ مناسب خود را بیابند.
.
۱) در صورت مفقود شدن یا به سرقت رفتن ملی کارت جه اقداماتی باید انجام شود؟
چنانچه در ساعات اداری باشد باید به نزدیکترین شعبه بانک ملی مراجعه و درخواست ابطال کارت قبلی و صدور کارت جدید نمود و در ساعات غیر اداری میتوان از طریق تلفن ۶۴۱۴۰-۰۲۱ موضوع را گزارش و کارت را مسدود نمود. همچنین از طریق تلفنبانک (درصورت داشتن رمز دوم) این امر میسر میباشد.
.
۲) نحوه تخصیص رمز دوم به ملی کارت چگونه است؟
دارنده کارت باید به یکی از خودپردازهای بانک ملی مراجعه و با انتخاب منوی عملیات رمز و سپس گزینه تخصیص رمز دوم یک عدد بین پنج تا ۱۲ رقم انتخاب نماید.
.
۳) چنانچه هنگام برداشت وجه از طریق دستگاه خودپرداز وجه از حساب کسر و پول به مشتری پرداخت نشود چه اقدامی برای دریافت وجه لازم است؟
معمولاً وجه مزبور ظرف مدت ۲۴ ساعت به حساب برگشت داده میشود. در غیر اینصورت با گرفتن صورتحساب و ارجاع آن به شعبه مربوطه ضمن پرکردن فرم و انجام مکاتبات لازم با مراکز ذیربط وجه مربوطه به حساب واریز خواهد گردید.
.
۴) کد CVV۲ و کاربرد آن چیست؟
کد CVV2 یک عدد چهار رقمی است که پشت ملی کارت ثبت شده است و جهت خرید اینترنتی مورد استفاده قرار میگیرد.
.
۵) آیا با یک ملی کارت میتوان از کلیه حسابهای متمرکز استفاده نمود؟
کلیه حسابهائی که با یک شماره مشتری افتتاح شده باشند را میتوان به یک کارت مرتبط نمود.
.
۶) در صورت فراموش کردن رمز اصلی ملی کارت چه اقدامی باید صورت گیرد؟
برای درخواست رمز جدید با داشتن کارت شناسائی معتبر باید به یکی از شعب سیبایی بانک ملی در سراسر کشور مراجعه گردد.
.
۷) در صورت عدم واریز وجه هنگام استفاده از کارتهای بانک ملی از طریق خودپرداز – اینترنت و یا POS چه اقدامی باید انجام داد؟
دارندگان کارتهای بانکی اگر به کارتها و حسابهای سایر بانکها انتقال وجهی انجام دهند و وجه مربوطه به هر دلیل به حساب مقصد واریز نشود، میتوانند از طریق تماس با شماره تلفنهای ۳۳۱۱۲۱۷۷-۳۳۹۲۴۵۳۴-۳۳۹۲۴۶۱۷-۳۳۹۲۴۶۹۰-۳۳۹۲۴۷۱۷-۳۳۹۵۲۳۹۲-۳۳۹۵۵۰۵۶-۳۳۹۵۵۸۵۱-۳۳۹۵۷۹۷۴-۳۳۹۵۳۸۸۵ با پیش شماره ۰۲۱ مغایرت مربوطه را پیگیری نمایند. در صورتی که این مغایرت در بخش پایا رخ داده باشد (انتقال وجه از حساب بانک ملی به حساب سایر بانکها با مبالغ کمتر از ۰۰۰ر۰۰۰ر۱۵۰ ریال) برای پیگیری باید با شمارههای ۳۳۱۱۴۱۴۵-۳۳۹۲۲۵۸۴و ۳۳۹۵۳۶۸۹ با پیش شماره ۰۲۱ تماس بگیرید.
.
۸) سقف انتقال وجه کارت به کارت در سایت بانک ملی چقدر است؟
انتقال وجه از ملی کارت به ملی کارت (درون بانکی): حداکثر یکصد میلیون ریال انتقال وجه از ملی کارت به کارت سایر بانکها (شتابی): حداکثر سی میلیون ریال
.
۹) نحوه انتقال کارت به کارت در سایت چگونه است؟
با مراجعه به لینک https: //Epayment. Bmi. Ir/BatchMoneyTransfer و انجام مراحل ذیل انتقال کارت به کارت انجام پذیر است:
.
۱۰) اگر در خرید اینترنتی از سایت بانک ملی، وجه مربوطه از حساب مشتری کسر شود، اما تراکنش ناموفق انجام گردد، مشتری چه اقدامی باید انجام دهد؟
اینگونه مغایرتها به طور سیستمی تا حداکثر ۷۲ ساعت بعد از تراکنش، رفع میگردد. در صورت عدم رفع مغایرت بصورت سیستمی، مشتری میتواند تلفنی و یا حضوری با دایره رفع مغایرت شتابی در اداره پایاپای مراجعه و درخواست رفع مغایرت نماید.
.
۱۱) آیا در خرید اینترنتی از درگاههای بانک ملی یا سایر بانکها از حساب مشتری کارمزد کم میشود؟
در حال حاضر در خریدهای اینترنتی از درگاههای بانک ملی، هیچگونه کارمزدی از حساب مشتری کسر نمیگردد.
.
۱۲) آیا یک ملی کارت میتواند به چند حساب متصل شود؟
بله- ولی توجه شود که تنها یکی از آنها به عنوان حساب اصلی معرفی میشود و در صورت انتقال وجه کارت به کارت، مبلغ مربوطه به آن حساب که حساب اصلی است، واریز میگردد.
.
۱۳) هزینه دریافت ملی کارت چقدر است؟
۲۳۰۰۰ ریال بابت صدور کارت و مبلغ ۷۵۰۰ ریال هزینه ارتباط کارت با حساب
.
۱۴) در صورتی که رمز اول ملی کارت به علت ورود اشتباه غیرفعال شود، آیا باید به همان شعبه اصلی مراجعه گردد؟
خیر. جهت فعال کردن آن به هر یک از شعب بانک ملی میتوان مراجعه کرد.
.
۱۵) اگر کارتی که به علت مفقودی مسدود گردیده، پیدا شود، جهت فعال کردن مجدد آن چه اقدامی باید انجام داد؟
برای رفع انسداد و فعال شدن مجدد کارت باید به یکی از شعب مراجعه کند.
.
۱۶) چرا پس از اینکه مشتری کارت مفقودی را مسدود نمود، در هنگام استفاده از تلفن بانک جهت اطلاع از موجودی کارت با پیغام خطا مواجه میشود؟
زیرا شماره کارت مشتری مسدود شده و درسیستم تلفنبانک نمیتواند از طریق شماره کارت و رمز دوم از موجودی خود مطلع شود، به عبارت دیگر باید با استفاده از شماره حساب و رمز حساب خود اقدام کند.
.
۱۷) اگر کد CVV2 پاک شود یا ناخوانا باشد چه باید کرد؟
مشتری باید به یکی از شعب مراجعه و درخواست کد CVV2 بنماید. شعبه نیز طی نامه کتبی مشخصات کارت مشتری را اعلام کرده و از قسمت گروه کارت شرکت سداد درخواست کد مربوطه را مینماید. مشتری میتواند بعد از ارسال نامه به سداد، در همان روز تلفنی با گروه کارت تماس گرفته و شماره را اخذ نماید.
.
۱۸) اگر کسی رمز اول ملی کارت را فراموش کند چه باید بکند؟
با در دست داشتن اصل کارت شناسایی و شماره حساب به نزدیکترین شعبه مراجعه و فرم درخواست رمز تکمیل کند تا شعبه برای کارت وی، از انفورماتیک رمز جدید درخواست نموده و پس از دریافت رمز جدید، آن را فعال کند.
.
۱۹) نحوه تخصیص رمز دوم ملی کارت چگونه است؟
دارنده کارت باید به یکی از خودپردازهای بانک ملی مراجعه و با انتخاب منوی عملیات رمز و سپس گزینه تخصیص یا تغییر رمز دوم یک عدد بین ۵ تا ۱۲ رقم انتخاب نماید.
.
۲۰) چنانچه هنگام برداشت وجه از طریق دستگاه خودپرداز وجه از حساب کسر و پول به مشتری پرداخت نشود چه اقدامی برای دریافت وجه لازم است؟
معمولاً وجه مزبور ظرف مدت ۲۴ ساعت به حساب برگشت داده میشود. در غیر اینصورت با گرفتن صورتحساب و ارجاع آن به شعبه مربوطه ضمن پر کردن فرم و انجام مکاتبات لازم با مراکز ذیربط وجه مربوطه به حساب واریز خواهد گردید.
.
۲۱) آیا با یک ملی کارت میتوان از کلیه حسابهای متمرکز استفاده نمود؟
برای حسابهائی که با یک شماره مشتری افتتاح شده باشند، میتوان ارتباط کارت به حساب را ایجاد نمود. ضمناً استفاده از حسابهای غیرترجیحی کارت فقط از خودپرداز بانک ملی میسر میباشد.
.
۲۲) شماره مشتری چیست و نحوه بدست آوردن آن چگونه است؟
شماره مشتری شماره ۱۰ رقمی است که در زمان افتتاح حسابهای متمرکز به مشتری اختصاص مییابد و میتوان با مراجعه به شعب از شماره مشتری خود آگاهی یافت. همچنین در صورتی که در خدمات اینترنتی سایت بانک عضو باشد شماره مشتری حساب را در آن رویت نمود.
.
۲۳) چگونه در سیستم تحویلداری رمز بن کارت درخواست دهیم؟
۱) مراحل اقدام جهت ارسال درخواست رمز بن کارت از طریق سیستم تحویلداری شعب به شرح ذیل میباشد: ۲) انتخاب گزینه ۴۳e۶۴ (در سیستم OS/۲) و گزینه ۴۵۳۴ (در سیستم Linux) ۳) ثبت کد ملی ۴) نمایش شماره کارتهای ویژه مربوط به کد ملی درج شده ۵) انتخاب شماره ردیف بن کارت مربوطه ۶) انتخاب گزینه «قبول» ۷) پس از اجرای فایل در Batch شبانه، برگه رمز بن کارت درخواستی از طرف شرکت داده ورزی سداد چاپ و به شعبه متولی ارسال میگردد. نکات قابل توجه: الف: در درخواست رمز بن کارت جهت پرسنل، بازنشسته و وظیفه بگیران استان تهران درصورتی که کد ملی افراد ثبت نشده باشد، اطلاعات کامل (شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی، کد استخدامی و شماره بن کارت) از طریق ادارات مربوطه به این اداره کل ارسال گردد. ب: در درخواست رمز بن کارت جهت پرسنل شاغل، بازنشسته و وظیفهبگیر در شهرستانها، درصورتی که کد ملی افراد ثبت نشده باشد، اداره امور شعب مربوطه میباید نسبت به اصلاح اطلاعات مشتری از طریق ارسال فایل (با کد عملیات ۶۴۰۰) از سامانه بن کارت اقدام نماید. ج: در درخواست رمز بن کارت جهت سازمانهای متفرقه، اصلاح اطلاعات مشتریان (کد عملیات ۶۴۰۰) میبایست از طریق مسئول بن کارت آن سازمان انجام پذیرد. حد اقل ۷۲ ساعت بعد از اصلاح اطلاعات مشتریان در سامانه بن کارت، امکان درخواست رمز مجدد برای آن کارت از طریق تلر (سیستم تحویلداری) شعب فعال خواهد گردید.
.
۲۴) نحوه فعالسازی پیوند کارت چگونه است؟
پیوند کارت به حساب دارنده کارت متصل نمیباشد و کلیه شعب میبایست به منظور فعالسازی پیوند کارت، در صورت مراجعه مشتری (دارنده پیوند کارت)، ضمن احراز هویت وی، به شرح ذیل اقدام نمایند:
.
۲۵) کارت هواداری ورزشی چه خدماتی ارائه میدهد؟
۱) خدمات عمومی: (کلیه خدمات عمومی این کارت مشابه ملی کارت و بشرح ذیل میباشد) – امکان خرید با استفاده از پایانههای فروش (POS) – امکان دریافت وجه از طریق دستگاههای خودپرداز (ATM) – خرید اینترنتی از طریق سامانههای مبتنی بر کارت – پرداخت قبوض از طریق سامانههای مبتنی بر کارت – امکان پرداخت اقساط تسهیلات اعطایی از طریق سامانههای مبتنی بر کارت ۲) خدمات اختصاصی: خرید از شبکه اختصاصی فروشگاهی طرف قرارداد و بهرهمندی از تخفیف قابل ملاحظه خرید انواع مختلف بیمه نامه با تخفیف از بیمههای طرف قرارداد استفاده از خدمات بیمه درمان تکمیلی استفاده از تخفیف در مراکز اقامتی شامل هتل، تورهای داخلی و خارجی از مراکز طرف قرارداد امکان تهیه بلیط مسابقات ورزشی خصوصاً مسابقات فوتبال در آینده نزدیک
.
۲۶) چگونه میتوان کارت هواداری ورزشی درخواست کرد؟
.
۲۷) شعبه باید چه اقدامی برای مشتری متقاضی کارت هواداری ورزشی انجام دهد؟
کلیه شعب وفق ضوابط و مقررات، پس از مراجعه مشتری و تکمیل فرم افتتاح حساب اشخاص حقیقی (نمونه ۲/۵۲۸) و ارائه مدارک لازم برای احراز هویت، از طریق سیستم تحویلدار سیبا (Teller) نسبت به تعریف مشتری و افتتاح حساب قرض الحسنه پس انداز یا سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت اقدام و پس از اطمینان از واریز حق عضویت از سوی مشتری بحساب باشگاه مربوطه، با استفاده از گزینه ۴۳E۱۱ و انتخاب نوع کارت هواداری ورزشی از فهرست «نوع کارت» نسبت به ارسال درخواست صدور کارت هواداری ورزشی به سیستم مرکزی، اقدام مینمایند.
.
۲۸) آیا جهت صدور کارت هواداری ورزشی کارمزد اخذ میگردد؟
حسب مصوبه مدیریت محترم بانک بابت صدور کارت هواداری ورزشی کارمزدی اخذ نمیگردد.
.
۲۹) مراحل عضویت در کانون هواداران باشگاه و دریافت کارت هواداری ورزشی به چه صورت است؟
به منظور ارائه درخواست عضویت، متقاضی میبایست مدارک مشروحه ذیل را به نشانی مندرج در وب سایت بانک ملی (منوی خدمات← گزینه الکترونیکی← گزینه کارت هواداری ورزشی) ارسال نماید. ۱) فرم تکمیل شده «درخواست کارت عضویت در کانون هواداری» (فرم مذکور از طریق وب سایت بانک ملی قابل دسترسی میباشد. بدیهی است ارسال کارت هواداری ورزشی منوط به تکمیل مدارک فوق الذکر و ارسال آنها توسط متقاضی به آدرس مندرج در سایت بانک میباشد. ۲) تصویر فیش واریزی بابت حق عضویت [مبلغ و شماره حساب هر باشگاه، براساس مفاد قرارداد بانک با باشگاه ذیربط، جهت اطلاع درسایت بانک ملی (منوی خدمات←گزینه الکترونیکی← گزینه کارت هواداری ورزشی) درج خواهد شد.] ۳) یک قطعه عکس ۴×۳ تمام رخ با زمینه سفید ۴) تصویر صفحه اول شناسنامه ۵) تصویر متن و ظهر کارت ملی
.
۳۰) آیا کارت هواداری ورزشی که مشتری دریافت میکند فعال است؟
خیر. کارت هواداران ورزشی در زمان ارسال به نشانی متقاضی غیرفعال است، لذا میبایست همزمان با مراجعه مشتری به شعبه و تحویل رمز به مشارالیه، فعال گردد. کارت هواداری ورزشی پس از صدور از طریق شرکت طرف قرارداد به نشانی متقاضی و رمز مربوطه به شعبه درخواست کننده ارسال خواهد شد و متقاضی پس از دریافت کارت مذکور میبایست به منظور دریافت رمز مربوطه به شعبه افتتاح کننده حساب مراجعه نماید.
.
۳۱) امکان سوءاستفاده از کارت عابر بانک چگونه است؟
اگر کسی شماره ۱۶رقمی روی کارت + رمز دوم کارت + کد CVV2 + تاریخ انقضاء کارت شخص دیگری را داشته باشد میتواند از موجودی حساب به راحتی برداشت کند. در این حالت باید به پلیس فتا مراجعه کرد.
.
۳۲) در مورد کارتهایی که تاریخ صدور بر روی آنها درج شده است، چگونه میتوان از تاریخ انقضای آنها مطلع شد؟
به تاریخ صدور ۵ سال اضافه میکنیم، تاریخ انقضای کارت بدست میآید. به عبارت دیگر ماه صدور تغییر نمیکند و تنها ۵ سال به رقم سال صدور اضافه میشود.
.
۳۳) آیا انتقال کارت به کارت کارمزد دارد؟
ملی به ملی کارمزد ندارد. اما کارت به کارت از ملی به سایر بانکها یا از دستگاه سایر بانکها به ملی برای انتقال وجه تا ده میلیون ریال مبلغ ۵۰۰۰ ریال کارمزد دارد که برای مبالغ بالاتر، به ازای هر ده میلیون ریال مبلغ ۲۰۰۰ ریال کارمزد اضافه میشود.
.
۳۴) مراحل اداری برای اخذ مجدد کارت و رمز پس از مفقود شدن انواع کارتهای اعتباری اعم از بنکارت و سفرکارت و ملیکارت و فراموشی رمز مربوطه چگونه است؟
در صورت سرقت یا مفقودی کارت اعلام مشخصات شخصی و شماره کارت به شماره تلفن ۶۴۱۴۰ برای مسدودی کارت و جلوگیری ازسوء استفاده احتمالی ارائه درخواست برای صدور کارت یا رمز المثنی از طریق شعب، همچنین اداره کل سرمایه انسانی (دایره بازنشستگی) یا اداره کل انفورماتیک و خدمات نوین.
.
۳۵) در صورت مفقود شدن یا به سرقت رفتن ملی کارت جه اقداماتی باید انجام شود؟
چنانچه در ساعات اداری باشد باید به نزدیکترین شعبه بانک ملی مراجعه و درخواست ابطال کارت قبلی و صدور کارت جدید نمود و در ساعات غیر اداری میتوان از طریق تلفن ۶۴۱۴۰-۰۲۱ موضوع را گزارش و کارت را مسدود نمود. همچنین از طریق تلفنبانک (درصورت داشتن رمز دوم) این امر میسر میباشد.
.
۳۶) آیا امکان انتقال وجه به کارتهای هدیه وجود دارد؟
خیر. امکان انجام انتقال وجه و شارژ مجدد هدیه کارت وجود ندارد.
.
۳۷) چرا انتقال کارت به کارت در اواخر ماه و در زمانی که یارانهها به حساب واریز میشود، به مشکل بر میخورد؟
زیرا بسیاری از بانکها از جمله بانک ملت سوئیچ کارت خود را غیرفعال میکنند. برای رفع مشکل، مشتری باید با پشتیبانی تلفن ۸۳۳۸۶ و یا مرکز شتاب بانک مربوطه تماس بگیرد.
.
۳۸) انواع کارتهای بانک ملی کدامند؟
پیش شماره ۶۰۳۷۹۹۱۰ الی ۱۸: ملی کارت معمولی پیش شماره ۲۶- ۶۰۳۷۹۹۲۵: بن کارت – سفر کارت پیششماره ۶۰۳۷۹۹۶۰: کارت اعتباری پیش شماره ۶۰۳۷۹۹۳۶: کارت هدیه غیرقابل برداشت از طریق خودپرداز – فقط خرید پیششماره ۶۰۳۷۹۹۳۷: کارت هدیه قابل برداشت از طریق خودپرداز کارتهای هدیه که با شماره ۶۰۳۷۹۹۳۷ شروع میشوند با مبالغ متغیر بوده و امکان برداشت نقدی از این کارتها از طریق دستگاه ATM وجود دارد.
.
۳۹) ملی کارت ارزی چیست؟ برای چه کشورهایی صادر میشود؟
ملی کارت ارزی با هدف تسهیل در جابجایی ارز توسط مسافران و تجار معتبر عازم به کشورهای حوزه خلیج فارس (امارات متحده عربی ـ قطر ـ بحرین ـ کویت و عربستان سعودی)، علیالخصوص زائران بیت الله الحرام بدون هیچگونه کارمزد و هزینهای صادر میگردد.
.
۴۰) استفاده از ملی کارت ارزی چگونه است؟
نوع ارز حساب مرتبط با ملی کارت ارزی درهم امارات میباشد، اما دارندگان این نوع کارت میتوانند از کشورهای ذکر شده در پرسش قبل، از طریق ATM ارز محلی بگیرند. با ملی کارت ارزی از خودپردازهای کشورهای فوق که البته به ارز همان کشور است میتوان پول برداشت کرد که سقف برداشت آن در روز ۳۰۰ دلار ارز محلی و در سال ۳۰۰۰ دلار میباشد.
.
۴۱) در شعبی که دستگاه صدور آنی کارت ندارند، نحوه دریافت ملی کارت جدید چگونه است؟
شعبه درخواست مشتری را به اداره کل انفورماتیک واحد صدور کارت ارسال مینماید که معمولاً یک هفته الی دو هفته طول میکشد تا کارت جدید صادر و به شعبه تحویل داده شود.
.
۴۲) مشتری چگونه میتواند نام شعب دارنده دستگاه صدور آنی کارت نزدیک به محل سکونت خود را بیابد؟
از طریق تماس با شماره ۶۴۱۴۰-۰۲۱ میتوان این اطلاعات را به دست آورد.
.
۴۳) آیا افراد نابینا میتوانند از خدمات ملی کارت استفاده نمایند؟
بله. باید همانند شرایط افتتاح حساب، نابینایان شخص معتمدی را همراه داشته باشند.
.
۴۴) آیا میتوان به جای صاحب حساب، فرد دیگری جهت درخواست ملی کارت جدید به شعبه مراجعه کند؟
به شرطی که وکالتنامه داشته باشد و عیناً عبارت اخذ کارت جدید برای آن شماره حساب قید شده باشد.
.
۴۵) آیا صدور کارتهای مغناطیسی در سیستم بانک ملی، فقط برای اشخاص حقیقی واجد شرایط (بالای ۱۵ سال) امکانپذیر است؟
خیر، برای حسابهای مشترک نیز صادر میشود. اما به حساب حقوقی کارت مجازی تعلق میگیرد که امکان انتقال وجه را از کارتهای شتابی به این حساب فراهم میکند.
.
۴۶) مدت اعتبار ملی کارت چند سال است؟
۵ سال
.
۴۷) برای خرید اینترنتی به چه اطلاعاتی نیاز است؟
شماره ۱۶ رقمی کارت – کد CVV2 – تاریخ انقضا کارت – رمز دوم
.
۴۸) اگر بن کارت یا سفرکارت گم شد، پس از مسدود کردن توسط Call Center، چگونه میتوان درخواست کارت جدید نمود؟
باید از طریق اداره کارگزینی یا اداره امور شعب خود به انفورماتیک درخواست داده شود تا کارت جدید صادر گردد.
.
۴۹) چرا رمز دوم کارت کار نمیکند؟
ممکن است ۳ بار به طور مکرر در سیستم رمز اشتباه وارد شده باشد و یا رمز تعریف شده تکراری باشد.
.
۵۰) تغییر رمز هدیه کارت چگونه امکانپذیر است؟
از طریق خودپرداز یا از طریق Pin Pad شعبه
منبع: بانک ملی
جواب کاربران در نظرات پایین سایت
مهدی : نمیدونم, کاش دوستان در نظرات جواب رو بفرستن.
فاطمه اقاسی : کارت من مینویسد حساب بانکی شما نا معتبر است دلیلش را میخاهم بدانم
احتمالا حسابت مسدود کردن. شکایتی قرضی مالیاتی
سلام کارت منم همینو میگه کارت به کارت میکنم میگه حساب متصل به کارت مشکل دارد یا نامعتبر است از امروز ساعت ۴ بعداز ظهر اینجوری شد
کارت بانکیمو میزنم داخل خود پرداز موجودی میده اما کارت به کارت نمیتونم کنم چرا؟ پول هم نمیتونم بکشم از خود پرداز؟
حساب متصل به کارت نامعتبر است.یاموجودی بگیری باکرتخوان میگه حساب تعریف نشده
مال منم میگه
مال منم میگه حساب متصل بکارت نامعتبر است ویا دارای اشکال است چرا اخه؟؟بانکم رفتم میگه همه چی درسته
محسن
کارت من مینویسد حساب بانکی شما نا معتبر است دلیلش را میخاهم بدانم
نمیدونم به خدا
دستگاه کارت خوان میگه حساب متصل به کارت عیر فعال است
نمیدونم, کاش دوستان در نظرات جواب رو بفرستن.
کارت بانکی من میزنه حساب شما نامعتبر است، یعنی چه، میخواستم بدونم