علت قطع شدن خطوط ایرانسل امروز
علت قطع شدن خطوط ایرانسل امروز را از سایت هاب گرام دریافت کنید.
رفع مشکل آنتندهی گوشی – ایرانسل
مرورگر شما از این ویدیو پشتیبانی نمیکنید.رفع مشکل آنتندهی گوشی
رفع مشکل آنتندهی گوشی
این ویدئو به شما نشان میدهد اگر گوشی شما مشکل آنتندهی داشته باشد، چه کارهایی برای رفع مشکل آن میتوانید انجام دهید.
برای حل مشکل بیآنتنی گوشی همراهتان میتوانید راههای زیر را امتحان کنید:
۱. مطمئن شوید که گوشی شما در حالت پرواز قرار ندارد.
۲. از کافی بودن اعتبار برای برقراری تماس، اطمینان حاصل کنید.
۳. از درست بودن شمارهای که گرفتهاید مطمئن شوید.
۴. موقعیت مکانی خود را تغییر دهید. اگر آنتن گوشییتان برگشت، بدین معنی است که جایی که قبلا در آن بودید پوشش ایرانسلی نداشته است.
۵. از تنظیمات گوشی خود اطمینان حاصل کنید.
۶. سیمکارتتان را از گوشی خارج کنید و دوباره در گوشی قرار دهید.
۷. سیمکارتتان را عوض کنید. اگر آنتن گوشییتان برگشت بدین معنی است که مشکل از سیمکارتتان است.
اگر سیمکارت شما 3G است و تصمیم دارید آن را 4G کنید، میتوانید به صفحه روشهای تعویض سیمکارت 3G با 4Gمراجعه کرده و روش دلخواه خود را برای تعویض سیمکارت انتخاب نمایید.
منبع مطلب : irancell.ir
مدیر محترم سایت irancell.ir لطفا اعلامیه سیاه بالای سایت را مطالعه کنید.
راهکارهای ایرانسل برای رفع مشکلات برخی مشترکان اینترنت ثابت در بعضی نقاط تهران
پیرو بروز برخی مشکلات در ارائه خدمات اینترنت ثابت (TD-LTE) با منشأ خارج از شبکه ایرانسل در برخی نقاط تهران که منجر به تجربه ناخوشایند برای بعضی از مشترکان این خدمات در تهران شده است، ایرانسل راهکارهایی را ارائه کرد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، با توجه به این که برخی مشترکان اینترنت ثابت (TD-LTE) ایرانسل در بعضی نقاط شهر تهران، اخیراً به دلیل ارسال سیگنالهای مزاحم بر روی سامانه GPS و تداخل ناشی از آن، با اختلالهایی برای استفاده از خدمات اینترنت ثابت روبهرو بودهاند که تیم فنی ایرانسل با ارائه راهکارهایی در بخشی از این مناطق، تا حدود زیادی اثرات تداخل ایجاد شده را کم کرده است.
ایرانسل ضمن تأکید مجدد بر وجود منشأ این اختلال در خارج از شبکه خود و عذرخواهی از مشترکان فوق، همزمان با بررسی و انجام پیگیریهای لازم برای برطرف کردن مشکل ناخواسته به وجود آمده در خارج از شبکه، راهکارهایی برای جبران این تجربه ناخوشایند، به این دسته از کاربران، ارائه کرده است.
این راهکارها با توجه به تقاضای مشترکان و بنا به جمعبندی درخواستهای ارائه شده، با توجه به بررسی جداگانۀ حسابهای کاربری و میزان مصرف هر یک از مشترکان توسط کارشناسان ایرانسل، متفاوت است.
از جمله راهکارهای ارائه شده میتوان به تمدید تاریخ انقضای بستههای فعال مشترکان اینترنت ثابت، جابهجایی بسته اینترنت ثابت (TD-LTE) با بسته اینترنت همراه (3G و 4G)، بازپرداخت هزینه دریافت خدمات و راهکارهای دیگر اشاره کرد. پیگیری و تماسهای لازم در این خصوص، توسط کارشناسان ایرانسل با مشترکان انجام خواهد گرفت.
رفع اختلالهای مقطعی به وجود آمده در برخی نقاط شهر تهران که منجر به تجربه ناخوشایند بعضی از مشترکان شده و ایرانسل را نیز متضرر کرده است، در مراجع ذیصلاح در حال پیگیری است.
دراین خصوص، پیش از این، در تیرماه سال جاری، مهندس محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در جمع خبرنگاران عنوان کرده بود: «موضوع قطع شدن جی پی اس در برخی از نقاط تهران پیگیری شده و موضوع به مراجع قضایی ارجاع داده شده و درخواست شده که این اختلال باید رفع شود.»
آذری جهرمی همچنین تأکید کرده است: «این موضوع در شورای عالی امنیت ملی هم پیگیری شده و شورای امنیت ملی هم ابلاغ کرده که این اتفاق نباید بیفتد. ما براساس چارچوبی که وظیفه داشتیم، پیگیری کردیم. چراکه ارسال این سیگنالها با اجازه و مجوز وزارت ارتباطات نیست و قانون الزام کرده که هرگونه ارسال سیگنال باید با اجازه این وزارتخانه باشد.»
حسین فلاح جوشقانی، معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) نیز پیش از این گفته بود: «با بررسیهای به عمل آمده توسط سازمان تنظیم مقررات، منبع اختلال شناسایی و به مراجع مربوطه هم گزارش شده، اما متأسفانه تاکنون اقدامی در جهت توقف این اختلالات صورت نگرفته است.»
ایرانسل تأکید میکند هماکنون امکان استفاده از شبکه اینترنت ثابت (TD-LTE)، برای مشترکان این خدمات در تمامی ایران، به جز برخی نقاط شهر تهران، بدون هیچگونه اختلالی امکانپذیر است؛ اما در برخی نقاط شهر تهران، به دلیل ارسال سیگنالهای مزاحم بر روی سامانه GPS و تداخل ناشی از آن، مشترکان اینترنت ثابت اختلالهایی را تجربه کردهاند که این اختلالها خارج از کنترل شبکه ایرانسل است.
بزرگترین اپراتور دیتای ایران، به عنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری، علیرغم پیگیری مشکلات پیش آمده با منشأ خارج از این اپراتور، از نهادهای ذیصلاح، راهکارهایی را ارائه کرده است تا مشترکان تجربه ناخوشایندی در استفاده از خدمات این اپراتور نداشته باشند.
منبع مطلب : irancell.ir
مدیر محترم سایت irancell.ir لطفا اعلامیه سیاه بالای سایت را مطالعه کنید.
جواب کاربران در نظرات پایین سایت
مهدی : نمیدونم, کاش دوستان در نظرات جواب رو بفرستن.
زینب. پورقربان : سلام. من ساکن رشت هستم. امروز ۲۵.اسفند ۱۴۰۰. از ساعت ۹ صبح اینترنت و انتن ایرانسل کلا قطع شده، تا الان که ساعت ۲۲.۳۳ دقیقه هست. دلیلش چیه؟ کسی میدونه؟
سلام
فقط اینترنت نیست پیامک هم ارسال نمیشه
بعضی وقت ها خود شبکه تلفن همراهم بطور کلی قطع میشه
وصل کنید
ایران وصل کنید کوشتید
من سیم کارتم یک ماهه مسدود شده دو طرفه نمیدانم چطور درست میشه لطفا اگر میتونید درستش کنید
N irancell's screwed again
یک طرفه شده
سلام. من ساکن رشت هستم. امروز ۲۵.اسفند ۱۴۰۰. از ساعت ۹ صبح اینترنت و انتن ایرانسل کلا قطع شده، تا الان که ساعت ۲۲.۳۳ دقیقه هست. دلیلش چیه؟ کسی میدونه؟
سلام من رشت زندگی میکنم الان چند روزه نمیشه نت ایرانسل زد جریان چیه چرا کسی رسیدگی نمیکنه .شبکه ایرانسل اصلا وصل نمیشه اخه چرا؟
سلام .............من مودم TD-LTE ایرانسل رو دارم و ساکن رشت هستم ............امروز هوالی ساعت 12 ظهر ب طور ناگهانی چراغ آنت های مودم خاموش شد و نت قطع شد........با پشتیبانی هم که صحبت کردم گفتن ما مشکلی نمیبینم دفعه ی اولی نیست ک این اتفاق داره میوفته ......جدا کسی نیست رسیدگی کنه به این موضوع ؟
مودم من دو هفته است آنتن نداره... جواب درستی هم نمیدن..
سلام چرا خطوط ایرانسل از ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ در بعضی مناطق تهران قطع شده و اصلا نمیشه تماس گرفت !!! بخدا کلافه شدیم به هرکس هم میگیم توجه نمیکنن و متاسفانه پاسخگو نیستن ...چه باید کرد !!؟؟؟؟
سلام من بوشهر زندگی میکنم الان سه روزه ک اینترنت ایرانسل در شهر بوشهر اصلا 4G نمیشه و در حالی ک 3G هست اما سرعتش صفر بعد از سه روز هنوزم درست نشده چرا هیچکس پیگیری نمیکنه اصلا بچه مدرسه ای داریم این همه هزینه میکنیم بخاطر اینترنت ک حالا این وضع خدمات دهی باشه؟
سلام امشب اینترنت و کلا آنتن ایرانسل از سر شب تا حدود ساعت یک شب توو اسلامشهر قطع بود و ب مشکل خوردیم و هیچ جا جواب درستی برااش پیدا نکردیم کاش ز جای خدمات ب روز لااقل جوابگو باشن مسئولا
نمیدونم, کاش دوستان در نظرات جواب رو بفرستن.
ایرانسل هربارپیامک میده که 2گیگ اینترنت رایگان درصورتی که اینترنت خریداری شده سرویس نمیده بخاطر این حرکت ایرانسل سرم را بدیوار کوبیدم ببینم بیدارم خواب نیستم
گفتند باد ارد میاره بریم بگیریم حکیمی فرمود ارد منو نبره ارد باد پیش کش خود باد