توجه : تمامی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط ایدی موجود در بخش تماس با ما بالای سایت یا ساماندهی به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود. به امید ظهور مهدی (ع).

    گزارش خرابی برای تحلیل به mi

    1 بازدید

    گزارش خرابی برای تحلیل به mi را از سایت هاب گرام دریافت کنید.

    رفع مشکل آپدیت در Mi A1/رفع مشکل آپدیت در شیائومی Mi A1 - دیجی 2040

    آموزش رفع مشکل به روز رسانی در Mi A1

    آموزش رفع مشکل به روز رسانی در Mi A1 بنا برگزارش های رسیده ازکاربران سایت دی جی ۲۰۴۰،گوشی شیائومی Mi A1 به دلایلی نا معلوم به روز رسانی ها  مخصوصا ماه دسامبر را دریافت نمی کند و با خطا مواجه می شوند. ما در این آموزش قصد داریم به شما آموزش دهیم که چگونه به راحتی بتوایند […]

    منبع مطلب : digi2040.ir

    مدیر محترم سایت digi2040.ir لطفا اعلامیه سیاه بالای سایت را مطالعه کنید.

    آموزش رفع مشکل به روز رسانی در Mi A1

    آموزش رفع مشکل به روز رسانی در Mi A1

    مدتی است که برخی از کاربران سایت بای می که دارای گوشی شیائومی Mi A1 هستند، به ما گزارش می دهند که گوشی آن ها به دلایلی نا معلوم به روز رسانی ها  مخصوصا ماه دسامبر را دریافت نمی کند و با خطا مواجه می شوند. ما در این آموزش قصد داریم به شما آموزش دهیم که چگونه به راحتی بتوایند این مشکل را برطرف کنید.

    ما تلاش کرده ایم تا آسان ترین روش حل این مشکل را برای شما پیدا کنیم که حتی کاربران بسیار مبتدی نیز توانایی رفع این مشکل را داشته باشند، پس با این آموزش با ما همراه باشید.

    مراحل رفع مشکل به روز رسانی در Mi A1:

    1. ابتدا اینترنت سیمکارت و وای فای را به طور کامل قطع کنید

    2. به Settings رفته و گزینه Security را انتخاب نمایید

    mi a1 update issue

    3. در صفحه باز شده گزینه Device administrators را لمس نمایید

    mi a1 update issue

    4. گزینه Find My Device را انتخاب کنید

    mi a1 update issue

    5. گزینه Deactive this device administrator را انتخاب نمایید

    mi a1 update issue

    6. سپس مجددا به Settings رفته و گزینه Apps را انتخاب نمایید

    7. در صفحه باز شده Google Play Services را پیدا کنید و وارد آن شوید

    8. اکنون مطابق شکل زیر گزینه App details را لمس نمایید

    mi a1 update issue

    9. در اینجا گزینه Uninstall را انتخاب نمایید

    mi a1 update issue

    10. حال تمامی صفحات باز شده را ببندید و اینترنت وای فای را روشن کنید، سپس ف ی ل ت ر شکن را فعال نمایید. حال به قسمت به روز رسانی رفته و گوشی خود را به روز رسانی نمایید.

    mi a1 update issue

    به همین راحتی 🙂

    لازم به ذکر است که پس از دریافت به روز رسانی ماه دسامبر قادر خواهید بود که مجددا از بخش به روز رسانی، گوشی خود را به اندروید 8 (Oreo) ارتقاء دهید.

    لطفا نظرات خود را در رابطه با این آموزش با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.

    منبع مطلب : buymi.ir

    مدیر محترم سایت buymi.ir لطفا اعلامیه سیاه بالای سایت را مطالعه کنید.

    پشتیبانی نماینده رسمی شرکت شیائومی در ایران | فروشگاه اینترنتی می ایران | تسک میران| گوشی شیائومی | Redmi 9A | Redmi 9 | Note 10 | mi note 10 | Redmi note 9 | mi 10 256 | می 10 256

    1) مدت زمان و شرایط گارانتی متناسب با نوع محصول است .


    2) کلیه محصولات تحت گارانتی این شرکت دارای 5 سال پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند .


    3) کلیه محصولات تحت گارانتی این شرکت از مبادی رسمی و بصورت قانونی و با پرداخت کلیه هزینه های گمرگی وارد کشور شده است لذا نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای جهت فعالسازی گارانتی و یا رجیستری توسط مشتری نمی باشد .


    4) ارایه اصل فاکتور معتبر و جعبه محصول دارای برچسب گارانتی جهت دریافت خدمات الزامیست و دستگاهی که برچسب گارانتی یا شماره سریال آن مخدوش شده باشد و یا با شماره سریال دستگاه مطابقت نداشته باشد ، شامل گارانتی نمی گردد. (مشتریانی که از وبسایت miiran.com خرید کرده اند نیاز به ارائه فاکتور خرید ندارند)


    5) ضمانت دستگاه ، صرفاً شامل تعمیر و رفع عیوب ذاتی ناشی از تولید محصول به تشخیص کارشناسان شرکت بوده و شامل ایرادات ناشی از ضربه خوردگی و نفود مایعات (به هر شکل ممکن) یا مواد شیمیایی، شکستگی، خراشیدگی، تغییر شکل، زنگ زدگی، نوسانات برق یا ولتاژ القایی ، صدمات حین حمل، استفاده نادرست (عدم رعایت شرایط مندرج در دستورالعمل نگهداری و کارکرد محصول) ، دستکاری ، تنظیم یا تعمیر توسط افراد غیر مجاز و یا بلایای طبیعی و حوادث غیر مترقبه نمی‌گردد.


    6) خرابی در اثر استفاده ازهرگونه باتری و لوازم جانبی تایید نشده و غیر استاندارد ، شامل گارانتی نمی گردد .


    7) استهلاک تدریجی محصول از قبیل سایش و رنگ رفتگی شامل گارانتی نمی گردد.


    8) خدمات گارانتی فقط توسط مراکز مجاز و صرفاً بر اساس سابقه سریال ثبت شده محصول در سامانه خدمات مشتریان ارایه می گردد و هزینه ارسال موارد شامل مفاد فوق الذکر و یا فاقد گارانتی به مرکز خدمات پس از فروش به عهده مشتری می باشد .


    9) نصب هرگونه لوازم جانبی و نرم افزار غیر استاندارد خارج از راهنمای محصول بر روی دستگاه های هوشمند ، منجر به ابطال گارانتی می گردد و تعمیر آن شامل پرداخت هزینه از سوی مشتری می باشد . (شامل موارد خارج از تأیید بخش فنی شرکت نیز می باشد)


    10) در صورتیکه دستگاه دارای شرایط گارانتی معتبر، بیش از 15 روزکاری به دلیل عدم وجود قطعه و یا اهمال در اقدام مقتضی درمرکز خدمات پس از فروش باقی بماند ، شرکت موظف به ارائه دستگاه موقت جایگزین به مشتری و یا افزایش مدت گارانتی دستگاه به میزان مدت زمان توقف دستگاه در تعمیرگاه می باشد.


    11) درصورتیکه دستگاه با ایراد سخت افزاری یکسان، سه مرتبه به مرکز خدمات مراجعه داشته باشد، شامل شرایط تعویض میگردد.


    12) در صورت بروز خرابی به صورت فراگیر بر روی هر محصول ، اطلاع رسانی رسمی بر روی سایت شرکت تسک میران جهت راهنمایی نحوه رفع ایراد و یا فراخوان جمع آوری محصول و تعویض آن صورت خواهد پذیرفت .

    منبع مطلب : miiran.com

    مدیر محترم سایت miiran.com لطفا اعلامیه سیاه بالای سایت را مطالعه کنید.

    جواب کاربران در نظرات پایین سایت

    مهدی : نمیدونم, کاش دوستان در نظرات جواب رو بفرستن.

    میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
    Korosh 2 ماه قبل
    0

    سلام مشکل چیه

    ناشناس 5 ماه قبل
    -2

    گوشی شیائومی نوت 8 دچار مشکل شده و گزارش خرابی و تحلیل به mi را میزند

    تینا 5 ماه قبل
    0

    ممنون از راهنمایی کاربردیتون...الهی خیر دنیا و آخرت ببینید که مطالبی که میگذارید رفع مشکل میکنه

    امید 5 ماه قبل
    -1

    خرابی mi

    M _ ES 10 ماه قبل
    -2

    باسلام و خسته نباشید تلگرام اصلی اینجانب چندروزی است مرتب قطع میشود ونمیشودوارد شدن به محض کلیک پیغام گزارش اشکال به تحلیل Mi رامیدهدخواهشمنداست رفع اشکال نمائید.باتشکر

    0
    مسیحا 8 ماه قبل

    درست شد گوشیتون؟منم مشکلم همینه

    برای ارسال نظر کلیک کنید